2. 4. 2009

Hostík

Dneska jsme opět byli s Kohym na Hostíku,protože Pepan ani Bubák něchtěli jezdit,tak jsem Závist vypustil,stejně jsem byl ze včerejška celkem vyšťavenej.Vzal jsem sebou foťák a externí blesk s kterým se učím,ale není to ještě ono - pokud má někdo zkušenosti s bleskáním sem s nima.Dorazil jsem první,čekání jsem si zkrátil nakopáním jednoho odpalu a zasypáním ďoury v cestě na kterou se dopadalo,použil jsem k tomu místní Redbull hrábě co vážej snad tunu.Pak dorazil Kohy a začali jsme piánko jezdit a fotit,žádný stresy.Jiný bikeři tu nebyli,zato výletníku se psema nebo dětma hafo,pletli se i po trailech,no horor - včera bylo hnusně a nebyla tu ani noha.Pak dorazil Ondra na Turnerovi,co tu lítal už včera a pak ještě Blu projet svojí novou Shovu,poladil si jí fakt pěkně,samej elox Dangerboy atd.Pojezdili jsme všechno co šlo až na velkou lávku co jsem jel naposledy někdy před rokem,tak říkám že jako fotku ještě nemám a že to dám.Trochu jsem si přišláp,rychlost si napamatuju,přelet cca matr za dopad,ale v poho a driftovací kule dolů.SUPER.Připlazim se nahoru a vidím,že jsem inspiroval Jakuba,kterej se taky chystal - pro něj to byla premiéra.Od Bohouše věděl od kterýho stromu to pustit,takže to dává v klidu a těsně za hranu.Dáváme si to ještě jednou,trochu pokecáme a my s Tomášem to před sedmou balíme domu,jsme tu už od 15h.Kohy se na celobrku celkem rozlítal,lávky žádnej problém,ale na ty větší se ještě necejtí...tak snad příště no :o) .Keep dropin.Deutsch Pár fotek jako vždycky.

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.