26. 4. 2009

Libeř mini DH




















V pátek jsem šel po 14ti dnech od kreše na kontrolu k Dr.Maškovi,nechal mě týden doma a chtěl mě nechat ještě další,ale přemluvil jsem ho ať mě pustí do práce-Miloš by mě asi neměl rád-tak prej jo,ale nemám sportovat ještě 14 dní.Vzal jsem si to k srdci a v sobotu vyrazil na XC - to přece není sport ,že :o)? Dal jsem rychlých 30km přes lesy a pole,docela to šlo,takže mě to udělalo radost.V neděli jsem vstával v 5h abych si zkusil fotit východ slunce(o tom až jindy),v sedm jsem byl zpátky a šel se dospat.Přemejšlel jsem co budu dělat,na XC se mi nechtělo,protože začínalo dost foukat,tak jsem zkusil Kohynu jestli nejde na bika,nechtěl.Láďa lítal někde na snowscootu v alpách,takže můj plán jet na Franta traily k Černošicím vzal za svý.

















Chytil jsem až Pepka přes ICQ,kterej měl jet za Psáry s kámošem na nějaký místní traily.Rychlá domluva,nabírám ho v půl jedný a v jednu už jsme tam.První trailík je kraťounkej,dáváme ho párkrát a jdeme na druhej.Jsou tu s náma místní,je jich víc takže už jsem stihnul zapomenout jak se kdo jmenuje-sorry :o) .Druhej trajlík už má lepší flow,ale taky není extra dlouhej,takže s Pepkem a dalšíma tlačíme nahoruna kopec a dáváme prasečí freeride lesním bordelem mezi šutry a stromy a dole se napojujem na trať.Takhle se tam poflakujem celý odpoledne,někdo jezdí,někdo jen zewlí,spousta lidí je po kreši,takže žádný hrocení,volá mi Ozzák že je s Chosém na Závisti a že včera trefil ve Všenorech ramenem strom-ale je to robokop,přežil a jezdí dál.Já to hodnotím jako bezva den na novým místě,trochu jsem se rozjezdil,a až to kluci protáhnou nahoru zas někdy dorazim.Fotky z kompaktu tady.Keep riding.Deutsch

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.