25. 10. 2009

Sobotni Zavist


Byla nebyla sobota dopoledne, když jsem se rozmýšleli co dělat, všechny typy na výlety vedly směr Beroun a jelikož jsme tam byli asi za poslední týden 3x, tak se nám moc nechtělo, proto jsem já hlava pomazaná vymyslel, že pojedeme na Závist a to né na ledajakou, ale na tu naší na Zbraslavi.


Byl konečně suchý víkend, tak jsme si řekli "řekl", proč né. Kití byla celá nadšená, ale co může se mnou dělat. Jeskyně u Berouna jí nevoněly, tak jsme jeli sem. Cesta obvyklá, ale byl jsem pořád zvědavej, jestli po tak dlouhý době budu takový dřevo jak jsem si myslel nebo né:-) Po výšlapu k opidu jsme zjistili, že nejsme jediný, kdo zde má kolo a dokonce se na něm pokouší skákat. Byli jsme tam dohromady asi 4, což je stejně slušný. Abych shrnul, co se na Závisti změnilo, tak, skoky, vše při starém, lidi asi přestali ničit nebo nepoznají, že jde vůbec o skoky. Pak v dolejší části se vytvořil, takový lidský záchod, při průjezdu na mě koukala velmi bílá neopálená prdel "kadící", z dálky jsem se radoval, že přijel marsch, ale zblízka jsem poznal, že to není on:(

Sjel jsem si to asi 3x a pak jsem šel na tu dvojku nebo jak se jí říká, místní terminologii zná guru ozzy:) A zde se to stalo, byla to osudová chyba, ale to se stane asi každému profi jezdi minimálně jednou za jeho kariéru. na první dvojáku do něj vletím, rychlost asi 100km/h, ale prostě klídek né.. a na jednou asi v 5m výšce rup, hlavou o koruny stromů a jdu na předek a nedolítávám.














Naštěstí jak je napadaný listí, tak jsem dopadl jako do peřiny a místní měkký strom byla jen třešnička na dortíčku. Celý od krve sháním kití, pak mi dojde, že mě vlastně fotí a řvu na ní, jestli to má nafocený, že jsem dlouho už nic nedal na rozzlobenymuze.
Po tomto hardcorku, jsme se rozhodli že pojedeme domů. sbalili jsme krámy, herák, kterej jsme si šňupli a vyjeli.

Další zajímavou věcí, kterou jsme viděli, byl had, ale ne ledajakej, tohle musel bejt had jako kráva. viz fotka, proto jsme radši uháněli, co to šlo, pro bikery, kteří si při slovu had představili nějakýho roberta, tak upřesňuji, že to byl had jako zvíře.


Tímto končím tenhle spot a doufám že mě neukamenujete, byl to spíš jen testík, jak to faká a jestli to mám nějak okomentovat, jde to pěkně na píču..:)







0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.