21. 3. 2010

Rozebíračka Bansheeka

Banshee servis

Úvodem říkám, že jsem chtěl původně o víkendu na kolo, však nakonec by z toho nic nebylo, tak jsem se rozhodl pro radikální krok a to, rozebrat mého závoďáka. Abych pravdu řekl tak to šlo rozebrat nějak snado, až jsem se celkem divil. Rozmýšlel jsem, jestli kompletka nebo né, nakonec úplně:)


Vzal jsem to trochu jako návod s fotkama, když bude někdo chtít rozebrat screama:) zbylé fotky jsou TADY . Když už to bylo rozebraný, tak jsem si vzpomněl na Rokytnici, kdy v půlce trati mi vždycky přestaly brzdit brzdy, takže i brzdy tentokrát šly, abych pravdu řekl tak spálenou černou kapalinu bych fakt nečekal:) a jak jsem to stavěl?





Čeho jsem se nejvíc bál byl ten čep, co drží zadní stavbu, ale profesionální nářadí jako železná palička na klepání řízku je prostě znát a všechno to tam bylo na jednu ránu:) Po tomhle naklepávání jsem koupil konečně gumovou palici!!





Když se kouknete na tu židli, tak je tam asi 10 knížek... tak tohle je můj super-univerzální stojan"držák" na kolo, je pravda že si to můžeš přizpůsobit, jak se říká přímo na tělo, ale moc to nedrží. co jsem celkem koukal, že všechny ložiska byly vpohodě, teda až na jedno, který šlo okamžitě pryč, ale stejně se to nepozná:D



Snad nejhorší věc, bylo centrování kol pomocí přilepenýho kartáčku na zadní stavbě a na klice od dvěří, ale nakonec opět prvotřídní práce, no jo prostě borec. Co bylo další peklíčko byla pěkná, nová nejtovačka, která nic moc nenejtovala, spíš pěkně kurvila... moje úprava ala urvu tu sračku, to celý spravila a najednou se z ní stala paní nejtovačka.



No a tady už jedeme do finále... bajk sestaven a večer pak projížďka,,, vše výtečné a lahodné, nechápu jak, ale odskok u tlumáku se nějak zrychlil a nedávám na schodech dorazy:) stejně bude potřeba dofouknout asi jako má gumová přítelkyně, ale psss...



0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.