4. 4. 2010

Sobotní Neratovice a Kralupy nad nějakou řekou



Tak abych řekl hned ze začátku, ZED je pěknej hulvát.... říkám: prej... máš fotky on: jo mám, a já: dej je na rajče, a on: dám, ale udělej report a já: no dobrý tak ok a pak budou fotky jo? a on no až uděláš report, takže když si to tak dáte dohromady beze mně by žádný fotky nebyly:( Úvodní fotku tudíž dám zeda, tak si ho prohlídněte ať víte jak vypadá, aby jste ho pak mohli zmlátit:)


Takže jak se to seběhlo, Deu v pátek svolává lidi, kteří by jeli v sobotu na nějaký ježdění. Co bylo na výběr, buď Žihle nebo Kralupy a Neratovice, takže jsem trochu zaškemral a bylo rozhodnuto, v sobotu se pojede druhá varianta.



První na pořadí byly Neratovice který víceméně jsou jen o lávkách, ale zase na druhou stranu ty lávky mají nějakou úroveň:) Jediná menší lajna která je trochu rychlejší je hned na začátku, kde jsem skoro vyflusl plíce. Bylo to pro mě letošní první ježdění a to počasí bylo prostě luxusní, když jsem se rozvalil na jedný z lávek, tak jsem tam málem usnul. Po cca 2 hoďkách jsme se rozježděný sbalili a vyrazili směr Kralupy.


Po průjezdu kralupama jsem zjistil že mám z ideálního počtu 4 tlumičů asi jenom dva, jelikož Kralupy jsou spíš takový menší ofroad, než pěkná silnice, ale jinak super jízda. Abych pravdu řekl, Kralupy jsem viděl poprvé asi jako Neratovice, ale Kralupy jsou prostě Božííííí, je tam všechno:) Co musím pochválit byla společnost, která nás provázela s foťákáma a od který jsou i všechna tato díla, tímto děkujeme:)


Takže když bych to měl shrnout, byla to parádní projížďka s parádním počasím a parádníma lokalitama a s parádní partou lidí. Takže doufám že Kralupy budou opět někdy...galerka HERE

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Není zač chlapci, nám bylo potěšení si vás pofotit...

Tak zase někdy...

RaDzO

Anonymní řekl(a)...

hezká galerka

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.