8. 7. 2010

Trip nach Österreich - teil 1(Lipno und Wagrain)



Podnikli jsme čtyřdenní výlet do Rakouska,ale trochu se nám to zkomplikovalo,jelikož jsem měl jet v karavanu s klukama,ale kolega v práci se na mě vybodnul a tak jsem musel přes svátky v pondělí a úterý držet pohotovost.
Vymyslel jsem tedy plán B a to že vyrazíme s Kohym  o dva dny dřív,s homopartou dáme spicha v Leogangu a zatímco oni budou pokračovat my se v neděli vrátíme.Jak se ukázalo,náš plán byl lepší,protože borečkům začalo pršet a tak se po dvou dnech v Leogangu vrátili,zatímco my si dali 4 dny super ježdění,pokaždý v jiným parku.
Na rozjezd jsme zvolili Lipno,protože to je po cestě a jet tam na otočku z Prahy je trochu dálka.
Vyrážíme ve čtvrtek v 8 ráno a cesta ubíhá kupodivu rychle,prázdninový exodus se zatím nekoná,ale mijíme děsivou bouračku před Benešovem 

a pak už provoz polevuje a na 11h jsme na pohodu na Lipně.V parku jezdí pár lidí,lano jede nonstop,ale šourá se asi jako na Monínci.Já zajíždím novou vidlici a změnil jsem kokpit ze 710 na 760 což je dost znát ,vůbec mi to nejde a chci řezat řidítka.Kohy mě přesvědčuje ať ještě počkám.Druhou jízdu jdu slušně na držku na spodních lavicích,který jsou hodně krátký a i když brzdím tak přelítávám až na placku,jsem zedřenej a mám ulomenej držák kšiltu,navíc mi často vypadává řetěz z napínáku Manobike,psal jsem Koldovi,tak snad se něco rýsuje na nápravu.Jak nám řekl Cruzo,který s kámošema parkoval vedle nás v Leogangu-"To víš,je to pro začátečníky"


a měl pravdu,trať není nějak extra náročná,když si to najedete dá se to docela pálit,žádný dvojáky samý lavice,sem tam lávka nebo skok z prken,je to celkem zábavný,akorát spodek se zatáčkama na louce a krátkejma lavicema mě nebavil.Co mi nešlo byly některý lavice v lese,který byli na výjezdu z klopenek(těch je tam milion),prostě jsem na ně neměl rychlost a rubat se mi moc nechtělo,není to moc z kopce.

Po obědě přišla menší průtrž,kterou jsme přečkali pod stříškou u kasy,kupodivu na trati skoro žádná voda nezůstala a tak jsem lítali až do konce.Okolo sedmý večer jsme byli ready na cestu,dojeli jsme zadem do Lince a pak už po dálnici na Salzburg,menší pauza u Mondsee 

a pak už tma a okolo desátý jsme ve Wagrainu.
Zakempovali jsme za pizeríí(dík Čárysovi) a šli hned spát.Ráno zjišťujeme že vedle nás kempuje ještě partička tří švýcarů s dodávkou.Dole pod pizzerkou jsou otevřený záchody,takže luxus,žádný sraní v kopci v lese.Jsme celí nadržený,jdeme hned jezdit,permice za 31éček,do kabinky se vejdou dvě kola na stojáka a už obhlížíme z lanovky trať.

Ta hlavní vede pod lanem,klopenky se skokama,podél vede déháčko,sem tam se to spojí nebo rozdělí,dole v lese jsou pak další odbočky,ale třeba trail "Memories" je zavřenej pro opravy,ale nikdo tam nepracuje a tak si ho dvakrát dáváme a baví nás moc.Nakonec jsem si našli variantu kombinace trailů která nás baví nejvíc a tu s menšími obměnami jezdíme až do večera.Přes poledne dáváme šlofíka,bolí nás ruce a taky je děsný vedro okolo 30C.

Dneska jsem nehodil krysu já,ale Kohy,kterej si přibrzdil na wólrajdu a po prdeli si to pěkně seslajdoval,ale nic se mu nestalo,akorát si podřel kokpit.Mě po včerejšku bolí naražený levý stehno,nemůžu šlapat,ale tady to není až tak problém,protože oproti Lipnu je to tady celkem z kopce.



No bavilo nás to tady moc,ruce vytahaný až na zem,takže jsme to ukončili o něco dřív,dali si luxusní sprchu ve stanici lanovky která je zadáčo,zbalili se a vyrazili za kamarádama do Leogangu.Jenže ti tu ještě nebyli i když jsme přijeli něco po sedmý,nakonec dorazili až v 11 večer,Ozzy jako vždycky zdržoval a navíc karavan jede max 90kmh takže z Kostelce do Leogangu celkem za 12hodin je už trochu moc :o).Dali jsme pár piv a šli spát,my už celkem jetý,oni natěšený na ježdění.A jaký byli další dva dny až příště...galerka here.Deu

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.