23. 8. 2010

bikecheck RB dragster dh

Tak jo, už bylo na čase na nějakou tu změnu, takže nejenom že jsem se nechal přeoperovat a jsem nyní shemale, ale také jsem změnil koloně. Někteří už ho viděli, takže kdo bude mít kecy, že je to zbytečný dělat bikecheck, tak bude mít problémy s mýma kladivama.




Něco znáte, něco je novýho, tady je stručnej přehled:

rám RB dragster dh (tlumák dhx 4)
vidle boxxer race 2010
brzdy hope mono 6ti
kliky raceface diabolus
kola triple track:P
sedlovka a představec thomson elite
řiditka KORE Torsion BFD 6061 riser
pedály crankbrothers 5050XX
napínák e13
přehazka slx


S váhou jsem nějak nezávodil, jelikož zaprvé nejsou prachy a zadruhý
mám rád těžký pekáče:) Takže se nakonec zasekl na 18,6kg.
Zatím je ten bike takovej tužší, tudíž musím dost přibrat, jelikož to teď řešit nebudu.





A to je vše cucáci:)


1 komentářů:

Zavistler řekl(a)...

nějaký maskovaný,vůbec to lešení za těma břízkama nevidim :D

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.