6. 10. 2010

Monínec...coz they move

Monča mi v sobotu řekla,že Tobiáš se na svět ještě nechystá a že teda můžu jít na "to kolo".Takže volám Marschovi,ten neví,volám Pepkovi,ten ví a jede :) . Marschovi se po 3 týdnech vrací Janička z emeriky a tak je celej nadrženej,ale když mu ráno píšu že vyrážíme po devátý na Monínec tak mi odpovídá "komu to cpeš,já taky  pojedu...v 9 z luhill"(lužin pro nehopery)svojí károu.Takže fajn jedem tři,bratr má v piči kotník z Ještědu.Cestou nás baví Marschovo telefonáty a sms o tom jak bloudí,nemá navigaci,jen cár papíru a umí zabloudit i na dálnici :).Nakonec je tam dřív než my,dorážíme o pikosekundu pozdějc a je tam teda kosa jak cyp a zataženo-podzim jak vyšitej,takže připínám nohavice a beru větrovku,kterou si Pepan zapomněl a tak jezdí jen v mikině a tulí se k Marschovi na lanovce.

Kupujem půldenní za dvě kila a jdem se šourat,lidí tu moc není,je tu taky Čárys s PH a testujou nový RB,který vypadá fakt dobře i když na fotkách to není ono a diskutéři na 720 a D:key se hádaj o 106,taky se prej řeší další trať což by bylo fajn a snad to vyjde,já bych uvítal víc skoků :).Lítáme celý odpoledne a řešíme kokotiny na lanovce,Marsch vzal kamerku,takže jsem pro vás sestříhal podzimní Monínec.Enjoy a někde na kopci až bude po velkým třesku.Muzika Concord Dawn - Move(2010)

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.