4. 6. 2013

Cane Creek DB AIR

Dlouho očekávaný report je tady!
Přátelé, kamarádi, ten tlumič funguje báječně.
Jak jsem již psal, výběr byl jednoduchý. Zjistit vzdálenost ok a zdvih tlumiče. Jelikož na stránkách Cane Creek neměli na můj starej bike nastavení tlumiče, nějak jsem přehlédl sekci, kde jsou vypsané modely kol, u kterých mají tlumič vyzkoušený. To znamená, že vědí šíři rozpěrek a zda se tlumič do rámu vejde či zda někde nedře. To se však velmi rychle vyřešilo. Stačil jeden e-mail a už jsem objednával.
Když tlumič přišel, vzal jsem jej a rovnou namontoval. Vše sedělo perfektně, až na to že v mega drahých rozpěrkách byla vůle. Tak jsem rozpěrky vyrobil z certalu o 0,02mm větší, což by mělo stačit. Mám najeto dost km od jara, ale zas až tak moc né na to, aby po měsící či dvou vůle v uložení opět vznikla. A to mě u tak drahého tlumiče opravdu vadí!
Nastavení přes olej (komprese a odskoky) proved Krab. Řekl jsem, že chci sjezdové naladění a tak se stalo. I při malém tlaku v pracovní komoře, nelze jít s tlumičem na doraz a perfektně žehlí. Žehlí až moc. Nedokázal jsem se odrazit ani na pěkném skoku. Však netrvalo dlouho (asi 3 vyjížďky s pumpičkou v batohu) a tlumič mám naladěný tak, že bike perfektně jede, skáče a sedí ve sjezdu. Jediné co by mohlo někoho štvát, je, že tlumič je pořád aktivní a to pocítíš nejvíce ve výjezdu. Však dnes jsou nové modely tlumiče DB AIR osazeny zamykáním a tento problém odpadá. To mně však neva. Čím méně vychytávek, tím věší spolehlivost a to chci! Mohu porovnat s DHX 0.5 AIR a Cane Creek fungujem mnohem lépe.
Cena odpovídá kvalitě, jen snad ty rozpěrky vychytaj!
Doufám brzy na kole!
Ozzan
Další info zde...

1 komentářů:

blue řekl(a)...

díky

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.