12. 2. 2014

v niggacity na 2 a 3 krát

Ráno snídám, čučím na olympijský bábovky co to valej na lyžích kudlu jak já autem na dálnici. Myšlenkovej zkrat, chvíle temna a už tlačím v Černošicích do kopce na prudký zatáčky... Vytlačil jsem až na rogalo. Čumím, pózing
a čumim a hele - jsem možná po dlouhý době zjistil, že pod vyhlídkou je dole v kopci auto, trošku death, ale čumím (nevíte jak tam je dlouho? jestli dlouho a zapomněl jsem na to, tak dělejte, že nic...).

První jízda, beru to přes skalky (vynechal sem jen některý s přihlédnutím k HT) rovnou až ke kolejím. Trochu křeče, zádrhely, ale klasik, první je na rozkoukání. Nicméně, povrch supr, pevný kolo supr (dobře se tlačí, jen trošku drncá :-D ). Jdu to dát ještě jednou celý (hlavně kvůli pozingu na rogalu). 
Další jízda byla už celkem cajk, nicméně namotivovat se na další tlačbu na vrcholek jsem už neměl :-) Takže dávám tři jen z půle (pouze prudký) a spokojeně odjíždím směr LU. Počáško vyšlo plus po dlouhatánský době na kole z kopce. Jsem rád. že jsem se dokopal :-) LIBOVKA. 

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

o tom aute nevim, ale jednou my prislo, ze tam nekdo asi slítnul se 4 kolkou, byly tam stopy po brždení a zválené křoví:))

Anonymní řekl(a)...

Ozzan:
Tam je to vždycky pěkný! Klucí odvedli pořádný kus práce na tvorbě a obnově zatáček!
O autě taky nevím, o vysícím čtyřkolkovým řidiči trošku jo :-))

marsch řekl(a)...

jj nějaká čtyřkolka prej na rogalu slítla, ale to mělo bejt někde u karlickýho rogala... kdo ví kde je pravda :-)

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.