12. 3. 2014

Otvíračka Ještědu

Už mě nebavilo koukat na Ozzyho naleštěnou motorku a tak tady máte report z otvíračky Ještědu.

                                                                Najdi pět rozdílů

Lanovka kupodivu jezdila jen pro lyžaře :) a tak jsem vzali za vděk autem,stejně to vyšlo levnějc.
Sice se muselo kousek potlačit,ale pak už to svištělo pěkně dolů.

Počasí bylo luxusní,dole 15C nahoře 10C a bláto bylo jen tam kde tál sníh ze sjezdovky.
Lyžaři si nás udiveně prohlíželi.
Na tratích bylo sucho.Je to tam komplet čím dál víc rozmrdaný,
špageta mě nebavila a tak jsem jezdil Le´sem.
Stačilo pět jízd a měl jsem ruce jak orangutan(čti Ozzy).

Povozeníčko to ale bylo dobrý a že jste byli hodný,
mám pro vás videječko.
Máme HD kameru,steadycam,copter i rejly.Slo-mo,time lapse a tak dál.
Ale jelikož jste rozmazlený z pinkbiku musíte si vystačit s punkem na jakej jste zvyklí.
Enjoy!


Deu & ZED



0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.