14. 3. 2014

XC Příbram - Orlík - Příbram

Pohodová jarní vyjížďka z Hájů u Příbrami na Orlík a zpátky.


Půlka března - azúro a teploty k dvaceti stupňům mě zlákaly
na vyjížďku v neznámém terénu.

Maková hora - jen kilák do kopce,ale pěkně zostra přes vrstevnice.

Nahoře parádní rozhled,ticho a klid,btw -  vyrážel jsem tam co je horizont.


Dal jsem si pauzičku a pak mě čekal asi 5km sjezd po rozbitých lesních cestách až k Orlíku.

Hráz Orlíku-na tu jsem nejel,protože to bylo do kopce a tlačil mě čas
( musel jsem do školky :) )


Tady jsem to otočil a mazal zpátky na Příbram.

Zpátky to bylo většinou do kopce a tak jsem vzal zavděk i asfaltkama,
ale provoz veskrze žádnej,úplně vylidněnej kraj,když jsem zastavil bylo slyšet jen ticho.

Cesta tam i zpátky byla po loukách nebo borových/smrkových lesech,sem tam polňačka.
Pěkně to odsejpalo,spíš dlouhý sjezdy a výjezdy,telefon naměřil přes 30kiláků a 1200m na vejšku.
Krajina bezvadná,lidi žádný,bláto taky ne,co víc si přát.Snad jen pivko po cestě,ale musel jsem řídit.

Příjezd do Hájů kolem hald u Příbrami,dorazil jsem tak akorát abych stihnul zavíračku ve školce.
Naštěstí nebyly kolony a dopadlo to dobře.
***
Tak někdy společně pánové!
-deu-





1 komentářů:

Pepan řekl(a)...

Musíš dát vědět, aby to bylo společně:P

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.