20. 7. 2015

We-can-doffka

V sobotu jsem si projel na pohodu Kostelecko.
Vyrazil jsem hned po osmé ráno,přes den mělo být až 37C,
takže jsem se chtěl projet dokud bylo relativně chladno.
Vzal jsem to přes údolí Šembery,pak na Vyžlovku a přes Bučiny do Jevan.
Tam jsem uhasil žízeň a dal si oběd na statku.
Pak už jen přesun ke Konojedům,jeden příjemnej kořenovej sjezdík
a hurá domů.Cca 45km a jeden KOM a to jsem jel vzhledem k horku a antibiotikům
hodně zvolna.Odpoledne koupačka s Rasťákem a Zedem+jeho lepší polovičkou.
V neděli pak enduro na Brdech s Duchnou a Losem Tomanosem.
Start zase po osmý ,tentokrát u MMX .Vyjeli jsme na Hvíždinec(vyhlídku)dali si to dolů,
pak zase na hřeben.Tam se k nám přidal Los,sjeli jsme Všenory.
Po cestě na Kámen nás na silnici vytroubil a málem sejmul nějakej idiot v Oktávce
(najel na mě,chybělo tak 10cm),kterýmu se nelíbilo že jsme o předjeli kolonu v zůženém místě,
kde čekali na zelenou,směrem na Jíloviště.
Franta trailem dolů,Maxxisy krásně držely,paráda.
Tomanos cvaknul gumu,tak jel za kámošema do Všenor a my s Duchnou valili zadem na Hvíždinec.
Bylo větší dusno než v sobotu a tak jsme se spíš vlekli.
Na Hvíždinci jsme narazili na bikery co mizeli na druhou stranu lomu,
takže brzy podniknu  průzkum,určitě tam je schovanej další trail :)
Dali jsme 37km a 1200m převýšení.
Vyjížďku jsme zakončili žranicí v pivovaru :)
-Deu-

0 komentářů:

Shoutboard

Archiv

Přispěvatelé

Powered By Blogger
(c) pragueriders. Používá technologii služby Blogger.